luni, 15 iunie 2009

RE-CE-SI-U-NE


REALITATE(A). Duminică, 14.06.2009, am aflat că este RE-CE-SI-U-NE. De parcă n-aş fi simţit-o la maţ, io şi familionu' "mieu" în ultimul semestru
Ionel Văduva
Dureros este faptul că, între o alegere "ioroparlamentară" şi două "FeMeIuri", s-a trecut de la iaurtul cu pâine, consumat de 4 din 10 români în ultimele luni, la pâinea goală. Şi aceea de ieri, în lupta directă cu gândacii care se pregătesc să emigreze. La FMI, acasă la Premier sau Prezident.

Şi n-am ajuns încă în octombrie
Atunci, spune Şeful Statului şi Mersului, s-ar putea să ne luăm salariile în ciungi cu "suprize". Stau cu trancaniciul în faţa blocului din cauza lipsei banilor pentru combustibil, mă rog să vină pensiile babacilor şi le urez "sănătate şi virtute" celor care mi-au tăiat macaroana. S-ar putea chiar să devin haiduc. Încă sunt la faza de concepere a planului. Păzea Căline! E' RE-CE-SI-U-NE. A, uitasem, se duce bateria "lactopului", curentu' ielectric mă zguduie la buzunar, aşa că nu ştiu când voi mai scrijeli blogu'. Ţineţi aproape... portofelele. Exersez stilul smuls.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.