joi, 14 octombrie 2010

Mă voi da în judecată precum Ialomiţianu

Asemenea precum ministrul Ialomiţianu, mă voi da în judecată. De ce? Cred că mi-am tăiat prea multe venituri şi beneficii. Nesimţitul de mine mi-am tăiat banii de fulgi de porumb, ţigări medicinale, cotieră, remontor la ceas şi rovignietă. De asemenea, nu-mi mai acord bănuţi pentru un week-end la munte, o pereche de blugi mai de Doamne-ajută, un Shrek pentru fiică-mea şi de, scuzaţi, epilat inghinal pentru soaţă. Sunt însă sigur că voi câştiga şi, rânjind fasolea pe scările Tribunalului, îmi voi arăta semne obscene în timp de voi mânca o pungă plină cu fulgi de porumb şi îl voi îndesa în sacoşă pe Shrek.

Jesus is coming. Soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.