marți, 12 octombrie 2010

"Cum, necum, cu cine, cu necine, fă fetiţo un copil"

INCREDIBIL cât de multe lucruri poţi auzi (involuntar) prin tramvaiele bucureştene. Spre exemplu, în dimineaţa zilei de 12.10, mă aflam în drum către birou. D-na Z, cam la vreo treizeci şi ceva de ani, vorbea la telefon cu un ton destul de înalt cu D-ra X despre ce i-a spus mama sa, imediat după ce l-a cunoscut pe Dl. Y. Cum n-am rezistat, am tras cu urechea (nesimţitul de mine). Am aflat cu stupoare că fosta D-ră Z, actuală D-nă Z, s-ar fi căsătorit cu Dl. Y la îndemnul familiei, după o viaţă plină (sic!) şi că a făcut un băieţel după ce mama (soacra D-lui Y) i-ar fi spus "Cum, necum, cu cine, cu necine, fă fetiţo un copil". Durerea mare este că soacra i-ar fi mărturisit acest lucru şi cuscrei care, la auzul acestor cuvinte, s-ar fi mâniat şi i-ar fi spus acest lucru D-lui Y. Dl. Y, la auzul acestor cuvinte... mai departe nu mai ştiu pentru că am coborât la Metro.
Vă promit însă că, dacă o mai văd pe D-na Z în tramvai, mai trag cu urechea la ce va mai vorbi, dacă o va mai face, cu D-ra X despre Dl. Y, şi P şi D... probabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.