sâmbătă, 1 august 2009

Pentru Kiki, volanul pe dreapta „este fun”




INEDIT. Prima dată când a observat că BMW-ul său E39 (un neamț naturalizat printre englezi) are volan pe dreapta, Luchian (KIKI) Preda, studentul-mecanic de 20 de ani, membru în clubul Shine Runner Racing, a crezut că va avea viață grea prin București. Însă, pe drumul din Bacău (localitatea de unde a cumpărat mașina) spre Capitală și-a schimbat părerea. Chiar dacă ar fi avut volanul pe bancheta din spate, KIKI tot ar fi fost mândru de bestia preparată de AC Schnitzer, cu interior HIFONICS și cu jante de 17 inch.

Ionel Văduva

Ionel Văduva: Drumul cu E39, spre București, ți-a schimbat puțin viziunea despre condusul de pe locul pasagerului. Ciudați mai sunt britanicii ăștia...
Luchian Preda: Toată șmecheria este să te orientezi după banda de pe partea dreaptă a drumului, nu după cea de pe partea stângă. În rest, totul este la fel. Distracţia este maximă, toată lumea zice ba că este maşina stricată, ba rămâne trăznită: „ce-i cu volanul ăla“?. La fel, pentru cine vrea la agăţat, este foarte mişto. Pot spune că am un aspirator de femei.
u: Vorbește-ne puțin despre tine. De când pasiunea pentru automobilism?
w: Pasiunea pentru sportul pe patru roți am descoperit-o după experiența de karting, la Motorsport Bacău, acum cinci ani. După aceea, când am luat carnetul, am început aventurile cu „trancaniciul“ prin Bucureşti. Debutul printre „cei mari“ a fost cu un Opel Calibra, de 2.000 cmc, 8 valve, 100 CP. Pentru început mi-a fost de ajuns. Apoi am continuat cu un Golf 3, VR 6, dus la vreo 230 CP (în ciuda celor aproape 1.000 kg), resoftat, chipuit, un adevărat bolid în cursele la care mai participam. Cu Golfulețul acela ajunsesem la o performanţă de 6,1 secunde, de la 0 la 100 km/h. Erau niște senzații extraordinare.
u: Astăzi, cu ce ai venit la prezentare?
w: Mândria mea cu volan pe dreapta este un BMW E39, cu un kit complet AC Schnitzer, interior Hifonics și bare din fibră de sticlă. Jantele sunt Kosei iar suspensiile și distanțierele sunt de la FK Automotive. Trebuie menționat că n-am investit niciun leuț de când am cumpărat-o și a fost o trecere de la viteză la show. Voi cumpăra însă fibră și alte componente pentru o nouă „operație estetică“, precum și un DVD. Cel vechi, chiar dacă în perfectă stare de funcționare, mi-a fost distrus la o spălătorie de niște băiețași care au vrut să testeze dacă pot intra mai multe DVD-uri pe locul unuia singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.