luni, 8 februarie 2010

Vine o zi, vine o zi...



Refrenul hit-ului Holograf pare să nu-mi mai dea pace în ultimul timp. Nu ştiu cum se face, însă băieţii ăştia minunaţi au creat o melodie aproape pentru fiecare stare pe care o trăieşte un om. Melodia asta nu-mi dă pace poate şi pentru că, în viaţa mea, se petrec lucruri nu tocmai roz. Încerc să supravieţuiesc năvalei de sentimente lăuntrice şi, în momentele de sinceritate cu sine însumi, am noroc cu astfel de versuri. Cuvinte magice de genul ăstora de mai jos mă fac să nu iau decizii pripite şi să conştientizez ce minune am lângă mine. O dulceaţă de fetiţă... şi o minune de femeie.

Enjoy...

Holograf - Vine o zi

I:
Ştiu, un copil se naşte acum.
Da, ştiu, un bătrân îşi ia rămas bun.
Eu, i-am spus vremii sa stea în loc.
Amintirea mea vreau sa fie-a ta.

Refren:
Vine o zi, vine o zi cand se va sfârşi.
Nimeni nu va şti, nimeni nu va sti oare cand va fi.
Vine o zi, vine o zi iar de voi pleca,
Nimeni nu va şti, nimeni nu va şti cât voi regreta,
Cât voi regreta, cât voi regreta...

II:
Nu, nu am ce sa îţi las în loc
Doar cântul meu şi un pic de noroc
Ştiu, nu e mult dar e suflet curat
Şi adevărat, şi adevărat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.