luni, 11 ianuarie 2010

Mi-am tras un vaccin în muşchi

ÎNTREBARE. În seara aceasta mi-am învins teama de Teoria Conspiraţiei. Am virusul în mine. Mă macină însă o întrebare: - oare ce ascunde paragraful bolduit/italic, din ştirea de mai jos? Medicul de familie a tăcut, nu ne-a spus ce anume semnăm, ce-i drept... nici noi n-am întrebat, însă ştia că totul este, de fapt, o testare în masă.

Ministerul Sănătăţii va verifica modul în care se desfăşoară vaccinarea împotriva gripei noi, în cadrul cabinetelor medicilor de familie.

Începând de mâine, 12 ianuarie a.c., o echipă a ministerului condusă de prof. dr. Adrian Streinu Cercel va controla activitatea medicilor de familie în ceea ce priveşte vaccinarea împotriva virusului A/ H1N1 a pacienţilor înscrişi pe liste.

Concomitent cu aceste verificări, inspectorii sanitari de stat desfăşoară, în perioada 7 -27 ianuarie a.c., acţiuni de control similare şi în cazul vaccinărilor din programul naţional de vaccinare, dar şi împotriva gripei sezoniere.

La vidoeconferinţa cu direcţiile de Sănătate Publică, care a avut loc în data de 7 ianuarie, secretarul de stat prof. dr. Adrian Streinu Cercel a atras atenţia medicilor de familie că s-au primit reclamaţii din partea pacientilor în legătura cu lipsa vaccinurilor din cabinetele de medicină primară şi cu refuzul medicilor de a vaccina împotriva gripei A/H1N1.
Atragem atenţia că refuzul medicilor de familie de a vaccina cetăţenii şi obligarea acestora de a semna declaraţii prin care să îşi asume eventuale reacţii adverse ale vaccinului pot duce la sancţionare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aveți ceva de comentat? Foarte bine, scrieți, că d-aia sunt tastaturile la prețuri bune pe piață.